Friday, September 16, 2022

Emma Watson at the Kering Foundation's Caring for Women dinner in New York [September 15, 2022]

 


[Gallery] [Screencaps] [Fashion] [Version fran├žaise]














Source: PicturePub



If you have news to share (pictures, infos, scans...), please send an email to eden@emmawatson-updates.com 
Follow the blog on social media:

51 comments:

Anonymous said...

Mr Green is still missing?

i think Italy was one off hook like france the year before xD

Anonymous said...

Curious outfit.

Very pretty feminine lace dress, a handbag/purse that looks more like a weapon, but sorta works and then sandals (which IMO definitely don't work).

I'm sure there will be plenty of comments of no Mr Green in attendance, but he has his own life/commitments.
They've just spent 3(?) weeks together in Venice, I'm sure they are just fine.

Anonymous said...

cute xxooxox

Anonymous said...

is that Nupur and emma other friend sin the background eden?

Anonymous said...

Can people please stop commenting on her relationship with Green? It's as if Emma isn't relevant anymore without a bf... it's disrespectful. also she doesn't need to be with him 24/7.

Anonymous said...

Its nice to hear from Thomas on that last thread hadn't commented in a bit, and Spanish anonymous you still going on this blog or imortalbliss

Anonymous said...

I love this look. I love that she paired black accessories and shoes with an otherwise very bridal look (and the back of the dress is gorg). I also love that she went back to her old makeup-whatever she was doing before was really harsh and aged her big time. Thumbs up to this whole look!

Anonymous said...

She's adorableeeeee

Anonymous said...

Emma used light make up here i guess, maybe bcs those BAFTA haters?

Anonymous said...

eden can we ban BF talk pls??

Anonymous said...

i think she is just a friend with Green got seen on holiday last year with friends then not seen for like 10 months and again this year now a new trip with friends they were not there on their own together, the holiday is over now they go back to their own lives media just blew it up that he is boyfriend with no real proof

Anon said...

I think she was in Italy for 12 days and went to America soon after in late august the pap pics were all the wrong dates and delayed in coming out imo

Anonymous said...

she just had a bit of a tan look at bafta so silly people made comments about it smh

Ellen said...

'Can people please stop commenting on her relationship with Green? It's as if Emma isn't relevant anymore without a bf... it's disrespectful. also she doesn't need to be with him 24/7.'

Best comment! People seem to forget that she's self partnered, boyfriends comes and goes and they are not important.

Anonymous said...

unfortunately people will talk more about this bf than any other one she had due to his family

Anonymous said...

I don't think we should ban bf talk its one of the reasons i find this blog funny in a nice way and there is such a thing as free speech.
And Eden is potterheads still working

Anonymous said...

"Emma used light make up here i guess, maybe bcs those BAFTA haters?"

I was shocked to know from another blog that not only those rude comments came from rude random people but FANS as well!

immortalbliss said...


Lydia Fenet of Christie’s led the live auction, which included items and experiences from the various Kering brands, including a one-of-a-kind Bottega armchair that ended up going for $100,000, a pair of Alexander McQueen Armadillo booties which drew a winning $70,000 bid, and a couture fitting experience from Balenciaga — which was won by none other than Watson herself, for well over $100,000. Hayek and Watson stepped in occasionally to offer selfies with bidders in an effort to encourage even higher numbers, and their efforts paid off. The fundraising portion of the evening ended with additional cash pledges from DiCaprio and Cooper to bring the total raised during the auction to more than $1 million. As a whole, the event raised more than $3 million.

https://wwd.com/eye/parties/kering-caring-for-women-gala-dinner-new-york-1235334835/

Thomas said...

"Its nice to hear from Thomas on that last thread hadn't commented in a bit, and Spanish anonymous you still going on this blog or imortalbliss"

hello, are you talking about me or someone else?

Anonymous said...

I wish Emma was my family.

Anonymous said...

SEE I KNEW THEY WERE JUST FRIENDS. LIKE COME ON WE NEVER SAW THEM KISSIE OR GETTING ROMANTIC AND THEY'RE ALWAYS WITH FRIENDS

Anonymous said...

"Emma used light make up here i guess, maybe bcs those BAFTA haters?"

At this moment, honestly I don't think Emma cares about what people says, because each time she did something there is always someone who would critize her

Anonymous said...

"unfortunately people will talk more about this bf than any other one she had due to his family"

yep there's no way someone like Emma would want to associate her name with his father let alone be daughter in law? lol

Anonymous said...

Saying that one is self-partnered is a strange expression of oneself. I always thought and think that Emma could be a good actress, but more and more I think that Emma is too focused on herself and misses real possibilities that are relevant to life. Being self-partnered is a fantasy. I believe she should be more strident in the arts: her acting, painting, and writing.

Anonymous said...

"The fundraising portion of the evening ended with additional cash pledges from DiCaprio and Cooper to bring the total raised during the auction to more than $1 million. As a whole, the event raised more than $3 million."

The fact that a billion dollar corporation raises $3 million by assistance of celebrities is so and applauds itself for that, is so, I don‘t know, obscene? Maybe it could put 3 million on top of that from its annual profits, but, no, we need that money for our shareholders and invest into more unnecessary luxury fashion items that are worth 50$ in (unethical) production and sell for 500$ to people stupid enough and with low self-confidence to buy it just to underline their "status" so that our shareholders be even more happier with their dividends.

Anonymous said...

She does take bfs to events they just stay in the background leo was at little women premiere right eden?

Eden said...

"She does take bfs to events they just stay in the background leo was at little women premiere right eden?"

No idea.

Anonymous said...

Did she not meet leo in 2020? Maybe I'm wrong

Claire said...

I think it's good you didn't link to the daily fail site in this eden the comments are awful maybe from now on you can post the pics only and only link to articles that are not daily fail? like new york times also wrote about this event so you could link that or something?

just an idea as i think Emma fans should not be helping daily fail get clicks and we should try to help other websites where the comments are not vicious attacks on emma :)

Anonymous said...

lol there are like 4 for "Toms" or "tomas" on the blog i think xD

Anonymous said...

if we ban talking about her boyfriends traffic on the blog will go down and the place will be too quiet lmao im sure eden will delete any comments that are not fair and its fine to talk about this guy because its unusual of Emma to date from a family like this

Anonymous said...

"Did she not meet leo in 2020? Maybe I'm wrong"

No it was like october 2019 they had an Italy trip back then (Emma love Italy i guess haha) and someone else pointed out if you look in the background of video of Little Women premiere you can find Leo but I haven't seen those pics or video in ages maybe someone can find the shot of leo?

Anonymous said...

I dont know if thats nupur or not but the 3 women in background do seem to be waiting for emma so i guess it is friends of her

Anonymous said...

Lol I see lots of people still in denial about Green. As if she holds hands with every guy friend she has.

Anonymous said...

emma got to meet salma hayek soooo lucky she is like a goddess omg!

Anonymous said...

"... someone else pointed out if you look in the background of video of Little Women premiere you can find Leo but I haven't seen those pics or video in ages maybe someone can find the shot of leo?"

https://youtu.be/FqQHCQrY4ZU

Jay said...

Are there any news related about supposed new issue of the Wonderland magazine and the article about Emm? her interview? Does anybody have it already?

Anonymous said...

it seems pretty casual freinds with benfits thing to me the way they were apart for like a full year almost after first meeting now seem apart again feels like that meh whatever its her life i just want new photoshoots :)

Anonymous said...

oh woah leo side profile really looks like green xd i wonder what he thinks when he saw Emma new guys looks like him?? hahaha

Anonymous said...

Yeah when is wonderland out guys? i think the wrong date is online maybe?

Anonymous said...

She attended so many events, it was a busy year for her XD I doubt she will attend Milan Fashion Week for the first time as the face of Prada

Anonymous said...

"Lol I see lots of people still in denial about Green. As if she holds hands with every guy friend she has."

Could be FWB tho, Emma usually very affectionate and beamed a lot at her bf, but never with Green. And for Holding hands thing, it could be because one of them afraid getting lost, it's Venice btw

Anonymous said...

"Could be FWB tho, Emma usually very affectionate and beamed a lot at her bf, but never with Green. And for Holding hands thing, it could be because one of them afraid getting lost, it's Venice btw"

Lol. Come on, guys. Green is her boyfriend. Stop being so in denial, it's her life anyway. Plus, she was smiling when she was with him, the one where she's wearing a red dress.

Anonymous said...

oh woah leo side profile really looks like green xd i wonder what he thinks when he saw Emma new guys looks like him?? hahaha

I'm what's a profile can some one explain, and Thomas I must have gotten you mixed up

Anonymous said...

Eden why do some comments have a little B or picture next to them

Eden said...

"Eden why do some comments have a little B or picture next to them"

It's people commenting from their Blogger account.

Anonymous said...

a side profile is how a persons face looks when you look at them from the side when you put brandon and leos faces side by side in side profile they look pretty similar

Anonymous said...

Wonderland magazine is on sale, but the cost of shipping to my country is more than the magazine itself, did anyone get it in the UK?

Anonymous said...

Is this magazine only for sale online? They said it's a pre-order, because there are too many orders need to wait until late September or October to ship, I don't think we will see it in a short time.

Anonymous said...

"oh woah leo side profile really looks like green xd i wonder what he thinks when he saw Emma new guys looks like him?? hahaha"

Pretty sure he already moved on.

Anonymous said...

"Pretty sure he already moved on."

Probably not yet, he seems like the type to put career first(?)